星期日, 6月 19, 2005

 

另一篇・徒然雑記


(前略(??))上午Reboot部電腦...一直斷線的情況似乎解除了 XD

下午出團去踩車, 團員有我, 貓同Bear, 我再搵左Tempo同成做「外援」, 順便叫佢地做帶路果個 XD
(中略(??))途中情況還算不錯(?)吧, 只是Bear的存在感薄弱...幾乎完全放甩了 XD
而Tempo就總炒兩穫 XD
而貓就甩兩次鏈 XDD
直出去到科學園, 我,貓同Bear就去左廁所解決一下手上的污垢 XD
跟着就去7-11搵Tempo同成, 佢地兩個變態佬各自買支1.8L大水不斷吹 XD
我遵照水銀燈的呼籲去買乳酸菌5支飲用 XD
俾左一支俾貓送佢d香腸 XD
我一飲就KO左兩支 XDD
吹一輪水後Tempo同成佢地支1.8L大水終於吹完了 XD
接着回程時, Tempo說要追個鬼佬, 一支箭咁就標左去....我本來在等在最後位的Bear的
最後我都係忍唔住去追Tempo XDD
首先極速過左貓, 然後去追百多米外的成......
7分鐘內就追到了, 成不份氣, 同我死過 XD
不過以我的實力成當然唔係我對手 XDDD
過佢後我的瞬時氣力只剩下10%...用來追Tempo實在是無理啊....縮短差距就還可以 XD
到了太和後貓搵友人拿碟, 兩個外援就先走了
全員就經大窩西支路回粉嶺
1905到達粉嶺, 無事終了。

之後就貓要去粉嶺中心拿書, 全員就去粉嶺中心, 途經奪命(?)螺旋天橋, 我用40%瞬時氣力一口氣過了 XD
最後同貓&Bear到糧油雜貨店買米(!)(謎:哪有人會在這種店子買米??), 到他沒家附近就解放回家了

(後略(??))
疲れだ。

標籤: ,


留言


發佈回應

發佈留言

留不了言?試試在這裡留吧。
回首頁